Startsidan          Redaktionen          Sponsorer          Om          Facebook          Twitter          Instagram

Om

Chickit Magazine är en webbtidning som startades under 2013 och riktar sig till unga tjejer. Innehållet i tidningen är blandat men i varje nummer återkommer t.ex roliga intervjuer, mode och trender, träning och hälsa-sidor, styling-tips och goda recept. Vi hoppas på att kunna inspirera och bjuda på bra och rolig läsning!
 
Målet med tidningen är att kunna nå ut till så många som möjligt. Att antalet läsare ska öka för varje nummer, anställa fler personer i redaktionen (så att vi kan släppa nummer oftare) och att tidningen ska växa och utvecklas till något riktigt bra.
 
Ni är så välkomna att tipsa oss om saker ni vill att vi ska skriva om i tidningen!
Skicka ett mail till [email protected]

Postat av: Anonym
Kommentaren är postad den 2013-07-17 klockan 19:34:54
Bara översiktligt skummat igenom tidningen, men av det jag sett verkar ni ha något grymt på g. Läste ledaren som var skriven av Emelie(?) och tycker verkligen ni ska kämpa för den här tidningen. Tjejer i tonåren behöver inga fler "såhär-ska-du-se-ut-för-att-bli-fulländad"-tidningar. Sådana finns det redan gott om.

Hade jag varit modigare än jag är idag hade jag kanske ansökt som skribent då jag verkligen älskar att skriva, men det kanske blir en annan dag.

Lycka till!
Svar: Hej! Vad kul att höra din positiva inställning!
Tycker absolut att du ska skicka in en ansökan om du älskar att skriva?!

Ha det fint!
chickitmagazine.blogg.se
Postat av: Hanna
Kommentaren är postad den 2013-10-09 klockan 14:47:25
Jag tycker ni borde kika in på http://jennyizabella.se och kolla lite! hon är en stor inspiration för mig och många andra och hon skulle nog bli jätteglad om ni hörde av er! Jag vill jätteeeegärna att ni skriver något om henne. Btw, älskar eran tidning!!
Svar: Absolut! Det ska vi kolla :) Tack för förslagen och fina ord! kram / Josefin
chickitmagazine.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: