Startsidan          Redaktionen          Sponsorer          Om          Facebook          Twitter          Instagram

ChickIT Magazine #02

 

Postat av: Julia Karlsson
Kommentaren är postad den 2013-08-29 klockan 15:48:48
Hej, jag tycker att ni är såååå bra!! Jag undrar om ni skulle kunna göra en intervju eller så med Hejsanalexs.se det är min favorit blogg och det hade vart väldigt kul att läsa en intrevju med henne spciellt från er!
Postat av: Julia Karlsson
Kommentaren är postad den 2013-08-29 klockan 15:48:50
Hej, jag tycker att ni är såååå bra!! Jag undrar om ni skulle kunna göra en intervju eller så med Hejsanalexs.se det är min favorit blogg och det hade vart väldigt kul att läsa en intrevju med henne spciellt från er!
Svar: Hej! Tack så jättemycket - vi blir såå glada! Vi ska absolut skriva upp det som förslag till kommande intervjuer, för vi gillar också hennes blogg! Tack för tipset! :D
chickitmagazine.blogg.se
Postat av: Malin
Kommentaren är postad den 2013-09-04 klockan 19:17:12 / URL/Bloggadress: http://maliinbjork.blogg.se/
jag gillar din blogg :D kika in på min blogg och kommentera gärna om du har tumblr! kram
Postat av: Filippa
Kommentaren är postad den 2013-09-15 klockan 14:15:51 / URL/Bloggadress: http://snyggafilippa.blogg.se/
kan ni inte göra ett tredje nummer snart??? :)
Svar: Absolut!! Vi håller på med det! Håll dig uppdaterar på våra bloggar så länge :D kram
chickitmagazine.blogg.se
Postat av: Agnes Bjurek
Kommentaren är postad den 2013-10-09 klockan 20:20:26 / URL/Bloggadress: http://agnesbjurek.blogg.se/
Riktigt bra! Tycker dock ni ska kolla över tidningarna en gång till innan de släpps så det inte är felstavningar/särskrivningar osv. Hur ofta släpper ni numren? Något speciellt datum varje månad eller bara när de är klara? :)
Svar: Tusen tack! :D Det ska vi absolut tänka på i fortsättningen! Längre fram när vi på riktigt kommit in i den kommer vi ha speciella datum, just nu är det ca varannan månad! kram / Josefin
chickitmagazine.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: